Potřebujete poradit s nákupem, dodací lhůtou, nebo správnou velikostí? Zavolejte na +420 733 531 518, nebo napište na info@jadbergwomen.cz. Monča nebo Ivča Vás rády uslyší.
Hodnocení obchodu
Originalita
Kvalita
Nadčasovost
Pohodlná, kvalitní móda s ápady
Dobrý den, milá Ájo. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu – vážíme si každého podnětu, který nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Chápeme, že může být frustrující, když je zboží rychle vyprodané nebo hlídací pes nevede vždy k úspěšnému nákupu. Jsme ale lokální značka, která funguje v duchu slow fashion – tedy bez nadbytečných skladových zásob a bez masové výroby. Každý kousek je unikátní a vzniká v malém množství v naší rodinné dílně, s důrazem na kvalitu a udržitelnost.
Co se týče hlídacího psa – zároveň ho má nastavený větší počet zákaznic, takže dostupné kusy se opravdu rychle rozebírají. Doporučujeme v takových případech reagovat co nejdříve po doručení notifikace.
Děkujeme za pochopení a budeme se těšit, pokud si u nás jednou ulovíte ten svůj vysněný kousek!
Tým Jadberg Women
Zboží je hezké, kvalitní...bohužel však nemám dobrou zkušenost se zákaznickou podporou. Komunikovala jsem s paní Ivčou prostřednictvím emailu a z jejích reakcí mi přišlo, že jí spíše obtěžuji a neodpovídala na moje dotazy, ale sdělovala mi jiné informace na které jsem se neptala. Byl mi zaslán 15% slevový kupón, který jsem tedy chtěla využít (je to pro mě podstatná sleva), zrušit objednávku a vytvořit novou s použitím kupónu, na což mi bylo podrážděně sděleno, že kupon je pro zákazníky po pěti zrealizovaných objednávkách. Ok, nemám s tím problém, ale doporučovala bych asi tedy ho zasílat až po těch pěti objednávkách. Škoda...
Dobrý den, paní Michaelo,
Děkujeme za Vaši recenzi a zároveň i za pochvalu našeho zboží – těší nás, že Vám kvalita a vzhled produktů vyhovoval.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s komunikací. Na Vaše dotazy jsme reagovali dle možností co nejpřesněji a snažili se Vám vyjít vstříc – například odesláním části objednávky dříve, než bylo původně plánováno.
Co se týče slevového kódu, ten je automaticky generován jako odměna za loajalitu po pěti dokončených objednávkách. Při pokusu o jeho využití v kombinaci s rušením předchozích objednávek bohužel došlo k nedorozumění, které jsme se snažili trpělivě vysvětlit.
I přesto, že jsme postupovali podle nastavených pravidel a dělali maximum pro rychlé řešení, rozhodla jste se objednávky zrušit a komunikaci ukončit. Vaše rozhodnutí respektujeme.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré. Martin z Jadbergwomen.
Stále spokojená.
RM
Renata Maříková
Jsem nadšená.Mám pár kousků a vždy jsou to nadčasové modely a velká preciznost zpracování.Nedá se při novinkách odolat🤩je to krásná závislost😁
Kvalitní látka, perfektně ušito. Výborně padne.
Vřele doporučuji!
Zboží krásně zabaleno.
Dobrý den , jsem nadšená vše nádherné už nic jiného nechci nosit, sukně,šaty , svetřík, šátek vše příjemné krásnée , nemám slov ,mohu jen doporučit, velice vám děkuji.
Super obchod
Kvalitní zpracování, nadčasové kousky a ještě k tomu výroba u nás v Česku. Vždy nádherně zabalené, jen a jen doporučuji.
Spokojenost se vším
Ráda se vracím k nákupu kalhot a můžu jenom DOPORUČIT. Jsou pohodlné a příjemný matrace.
Jsem spokojena jak se zbožím, tak s rychlostí, jakou mi bylo doručeno
Skvělé, padnouci, zenske, jako vzdy. Cekate tak dlouho, jak je zrovna potreba na usiti.