Potřebuješ poradit s nákupem, dodací lhůtou, nebo správnou velikostí? Zavolej na 733 531 518, nebo napiš na info@jadbergwomen.cz. Monča naše kousky vymýšlí a ráda Ti pomůže.

Jak nakupovat-Doprava a platba

Women-banner-hp-V2-zasi

Zde Vám přinášíme základní informace jak nakupovat v internetovém obchodě Jadberg Women.
Doprava: Zásilkovna: 60,- Kč, GLS: 105,- Kč, od 2500,- Kč zdarma. Platba: Dobírka, převod, on-line kartou.

JAK JE TO S PŘEPRAVOU:
Zboží lze zaslat kurýrem GLS-přímo na adresu, nebo Zásilkovnou, nebo vyzvednout v naší vzorkovně. Cena za přepravu je Zásilkovna: 60,- Kč (pozor, nelze platit kartou na výdejním místě), GLS: 105,- Kč (lze platit kartou přímo přepravci). Platit lze dobírkou (+30,- Kč), platební kartou, převodem, nebo rychlým příkazem přes GoPay. V naší vzorkovně lze bohužel platit pouze v hotovosti. Při objednávce nad 2500,- Kč je doprava zdarma.

JAK PLATIT:
Za zboží lze platit dobírkou, bankovním převodem (platba předem), nebo online platební kartou (platební brána GoPay), popřípadě na prodejně v hotovosti. Zboží, které je skladem odesíláme obratem, zboží které došíváme bude dodáno dle aktuální situace obvykle mezi 7-14 pracovními dny.

Platby CZ: GE Money Bank: č.ú. 192382815/0600,
IBAN: CZ44 0600 0000 0001 9238 2815
SWIFT: AGBACZPP

Platby-zahraničí-EUR:
IBAN: CZ03 2010 0000 0020 0106 3766
SWIFT: FIOBCZPP

Při platbě převodem prosím uvádějte číslo faktury jako variabilní symbol.

JAKÁ JE DODACÍ LHŮTA:
Dodací lhůta je rozdílná u zboží skladem a u zboží, které právě vyrábíme. U zboží skladem zasíláme zboží obratem-snažíme se následující den po obdržení objednávky. U zboží vyráběného se dodací lhůta mění podle sezóny, obvykle se pohybuje mezi 7-14 dny.
Jsme výrobci, proto u některého zboží najdete příznak "Došíváme". To znamená, že zboží je právě ve výrobním procesu. Není třeba se bát objednávat, protože během cca týdne zboží dodáme, navíc když si zboží objednáte, tak jej ve výrobním procesu posuneme dopředu. U novinek to může trvat až 14 dnů, ale to je proto, že se jedná o nové produkty, které pořádně ladíme tak, aby Vám slušely.

JAKÉ JSOU REKLAMAČNÍ PODMÍNKY:
Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky. Záruka se týká vad výroby či materiálu, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání.
- Reklamaci je potřeba uplatnit v termínu a musí být přiloženy všechny náležitosti (popis závady, kopie faktury, popř. paragonu).
- Reklamaci zasílejte výhradně na adresu firmy Jadberg a nezapomeňte přiložit svou zpáteční adresu.
- Reklamaci nezasílejte na dobírku (neočekávané dobírkové zásilky vracíme adresátovi), ale normálně poštou, pokud bude závada neodstranitelná a zákazník bude požadovat vrácení peněz, zašleme je na Váš účet.
- Reklamované zboží musí být čisté a vyprané, aby splňovalo hygienické zásady. Špinavé či propocené zboží automaticky vracíme odesílateli bez jakéhokoliv zásahu.
- Lhůta na vyřízení reklamace je 30dnů. Je důležité, abychom od Vás obdrželi všechny doklady (tzn. doklad o koupi+popis reklamace).
Prosím nezapomínejte, že záruční doba a životnost výrobku není to samé. Životnost výrobku je dána způsobem a frekvencí užívání a často je odlišná od záruční doby. 

Přejeme si, abyste byli s výrobky Jadberg, které jste si zakoupili na našem e-shopu maximálně spokojeni. Z vlastní zkušenosti víme, že není vždy jednoduché odhadnout při nákupu správnou velikost, či celkový vzhled. Proto Vám nabízíme možnost vrácení nebo výměnu zboží v prodloužené lhůtě 30-ti dní od doručení.
Formulář na vrácení či výměnu naleznete zde.

JAK VRÁTIT NEBO VYMĚNIT ZBOŽÍ:
- Vrátit lze pouze skladové zboží, nelze vrátit zboží vyráběné na zakázku a tím pádem upravené dle přání spotřebitele. Formulář ke stažení zde.
- Vrácení zboží je možné do 30-ti dnů od uskutečnění nákupu.
- Vrátit lze pouze nenošené, čisté, suché a nepoškozené zboží se všemi visačkami a originálním obalem.
- Zboží musí být v takovém stavu, aby bylo schopné dalšího prodeje jako nové a nepoužité.
- Vrácené zboží je možné vyměnit za jiné zboží či požadovat vrácení peněz.
- Pokud zasíláte zboží poštou, či jinou přepravní společností, do vracené částky se nezahrnuje Vámi uhrazené poštovné.
- Zboží musí být vráceno s originálem dokladu o koupi.
- Při zasílání poštou uveďte na formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.
- Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Takové dobírky budou vráceny zpět odesílateli a je možné, že promeškáte lhůtu možnou k vrácení zboží.
- Vrácení zboží se týká pouze koncového spotřebitele: V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.
- Vrácení zboží se řídí se dle zákona 367/2000sb.

Zboží vyměníme do několika pracovních dní po obdržení zásilky na naši adresu.
Doporučujeme po zjištění nevhodnosti zboží zatelefonovat na centrálu (+420 577941006, +420 733531518) a dohodnout se na dalším postupu, popř. rezervaci jiného zboží, aby požadovaný produkt byl skladem.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ A VÝMĚNU ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
JADBERG, Svatoplukova 303, 76361 Napajedla
tel.: 577941006, mobil: +420 733531518
E-Mail: obchod@jadberg.com

Firma JADBERG si vyhrazuje právo jakékoliv změny bez předchozího upozornění. Platnost těchto podmínek automaticky ruší vydání podmínek nových.

 

x