Vrácení zboží a reklamace
Vážený zákazníku, u nás můžete zboží vrátit v prodloužené lhůtě-30 dní.
Vrácení zboží - Jak postupovat při vrácení zboží (V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku):
Pokud Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit postupujte následovně:
- Buďte si jisti, že zboží splňuje parametry pro vrácení: Je v původním stavu, nenošené, neprané, čisté, suché, nenese stopy parfému, ani jiného pachu. Má všechny visačky a je včetně příslušenství, nebo dárků a od nákupu neuběhlo více jak 30 dní.
- Vytiskněte si prosím formulář pro vrácení zboží a vyplňte jej-zde. Nebo přiložte jakékoliv jiné jednoznačné odstoupení od smlouvy.
- Do balíčku vložte spolu s formulářem o vrácení i kopii faktury, nebo fakturu a označte produkty, které vracíte. Prosím nezapomeňte uvést Vaše číslo účtu na které budeme posílat finanční částku za vrácené zboží. Balíček odešlete přímo na naši adresu (ne na dobírku, ne do Zásilkovny). Pokud jste si u nás zakoupila spolu s objednávkou kód pro Zásilkovnu, stačí donést zásilku na nejbližší pobočku Zásilkovny a předat obsluze spolu s kódem.
- Na vrácené zboží je vystaven dobropis, na jehož základě jsou poslány finanční prostředky zpět, nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu.
- Výměna zboží: Upřednostňujeme variantu kdy nevhodné zboží vrátíte a objednáte nové. Pokud však trváte na výměně, je to po domluvě možné, ale budete požádání o úhradu přepravného. Doporučujeme Vám kontaktovat Ivču na telefonu +420 733 531 518, anebo na email: info@jadbergwomen.cz.
- Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu nese kupující. Tyto náklady se stanovují dle rozsahu zásahu nutného pro uvedení zboží do bezchybného stavu. Více v obchodních podmínkách.
- Při nevyzvednutí zásilky na dobírku, bude od příště požadována platba předem, včetně nákladů spojených s nevyzvednutou zásilkou.
- Vrácení zboží se týká pouze koncového spotřebitele: V případě podnikatele, tzn. právnické osoby či osoby, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy se na Vás nevztahuje.
Zboží spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží odešlete na adresu:
Jadberg Women, 2. května 1668, 76361 Napajedla, tel: +420 733 531 518
-------------------------------------------
Postup při uplatnění Kódu pro vrácení zboží přes Zásilkovnu.
Pokud jste si spolu s objednávkou zakoupila kód pro jednoduché vrácení zboží přes Zásilkovnu a máte zájem zboží vrátit postupujte prosím následovně:
1) Vyplňte formulář přiložený v zásilce (a uveďte číslo Vašeho bankovního účtu).
2) Nepoužité, čisté zboží pečlivě a bezpečně zabalte a přiložte vyplněný formulář.
3) Na balík nalepte nálepku s čárkovým kódem přiloženou v zásilce (pokud jste si kód objednala při objednávce bude přiložený u zboží).
4) Balík s nalepenou nálepkou odneste na pobočku Zásilkovny.
5) V pobočce Zásilkovny předáte zásilku obsluze a již se o nic nemusíte starat.
6) Zásilkovna nám během několika dní balíček doručí a my už pak vše zařídíme.
7) Vrácení finančních prostředků na Váš účet proběhne nejpozději do 14-ti dnů od doručení zboží na naši adresu.
Prosím pamatujte, že kód platí jen k dané objednávce a je nepřenosný, samostatně neprodejný a nelze jej zakoupit dodatečně. Děkujeme
-------------------------------------------
Reklamace-REKLAMAČNÍ PODMÍNKY:
Na všechno zboží poskytujeme zákonnou záruku. Záruka se týká skrytých vad, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání.
- Pokud objevíte v zásilce od nás nějakou nesrovnalost, prosím neprodleně nás kontaktujte na info@jadbergwomen.cz, nebo telefon: 733 531 518.
- Prosím pamatujte, že vady vzniklé opotřebením, nesprávnou péčí, či poškozením při užívání nelze reklamovat. Reklamace se obecně vztahují na vady výroby či materiálu, ne na vady vzniklé opotřebením při užívání výrobku.
- Reklamované zboží je nutné k nám doručit. Musí být čisté (vyprané) a kompletní. Reklamace přes telefon a ani sociální sítě bohužel řešit nelze.
- K reklamaci prosím přiložte Reklamační formulář s podrobným popisem závady a kopii dokladu o zakoupení zboží.
- Reklamaci zasílejte výhradně na adresu firmy Jadberg Women (uvedenou výše) a nezapomeňte přiložit svou zpáteční adresu a číslo účtu.
- Reklamaci nezasílejte na dobírku (neočekávané dobírky bohužel nemůžeme přebrat).
- Reklamované zboží musí být čisté a vyprané, aby splňovalo hygienické normy.
- Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve, nejdéle do 30-ti dnů od doručení.
Prosím nezapomínejte, že záruční doba a životnost výrobku není to samé. Životnost výrobku je dána způsobem a frekvencí užívání a často je odlišná od záruční doby.
Záruka se nevztahuje na:
- Opotřebení a vady vzniklé běžným používáním
- Mechanické poškození v důsledku nesprávného používání
- Poškození vzniklé nesprávnou údržbou, čištěním či jiným zásahem
- Závady vzniklé při nesprávném skladování
Přejeme si, abyste byli s výrobky Jadberg Women, které jste si zakoupili na našem e-shopu maximálně spokojeni. Sami víme, že reklamace nejsou nic příjemného (i nás stresují), proto se Vám budeme snažit udělat tento proces co nejjednodušší. Celé znění obchodních podmínek je zde.
Pokud si s něčím nebudete vědět rady prosím volejte na tel: 733 531 518, nebo pište na email: info@jadbergwomen.cz.